Pojęcia choke i loss
Serwis znalezionych frazPokrewne
- guitar-world portal
- [126l] [roślinne] Back to de roots...
- [PL]Sophisticated Arena[FFA]
- Skargi na admina REm!X
- Enigm@ druga szansa
- jak podpiac napiecie do STATECZNIK ELEKTRONICZNY Vossloh ELX
- akwarium 126l bezobsługowe? Jacek da sie?
- Pomocy niewiem co mam dalej robić
- ĹšmierdzÄ…ca pokrywa
- Zeogrund - Filtus
- Doswietlenie
guitar-world portal
1. Choke
Jednak informuje, serwer generuje ponad 500 FPS, a choke pojawia się u klienta, gdy serwer wysyła do niego za dużo danych (czyt. klatek FPS) co nie powinno wpływać na jako¶ć rozgrywki. Klient może przyblokować odbiór klatek, jeżel denerwuj± go cyferki, ustawiaj±c cl_updaterate np. na 45, samemu trzeba to sprawdzić.
cl_cmdrate 100, cl_updaterate 100 i ex_interp 0.01 to s± lanowe konfigi. cl_rate/rate 25000/30000
2. Loss
Loss, jest win± ł±cz klient--provider.
Najlepszym sposobem na sprawdzenie dlaczego pojawia się loss, jest użycie programu WinMTR.
np. z http://www.download.net.pl/2839/WinMTR/
dodam że jeżeli masz u nas na serwie wysoki choke wpisz
rate "25000"
pomaga ;]